Dr.Ceuracle
Dr.Ceraucle brend predstavlja spoj prirode i nauke, a osnovan je 2000. godine, od strane tri doktora Li, Ji i Ham. Naziv kompanije promenjen je 2019. godine iz LeeGeeHaam u Dr. Ceuracle zbog proširenja asortimana.
Novi naziv brenda je kombinacija reči "cosmoceutical" i "miracle" što ukazuje na efikasnost i medicinsku kozmetiku.
Dr. Ceraucle prirodna dermokozmetika je vrlo efikasna u tretiranju određenih stanja kože, što dokazuju brojna klinička testiranja. Moto Dr. Ceraucle brenda je "lepota je pametna", a simbol na proizvodima ovog brenda predstavlja znak procenta (%) i semena, koje označava početak novog života u prirodi.
|
Beauty of Joseon
Beauty of Joseon je brend inspirisan ženama korejske dinastije Joseon koje su bile fokusirane na negu kože, umesto da nedostatke pokrivaju šminkom. Brend je okrenut prirodi i koristi znanja "hanbang" medicine, koja predstavlja tradicionalno korejsko lečenje biljem, da bi se postigao zdrav izgled kože i blistav ten. |
Isntree
ISNTREE je brend koji se fokusira na očuvanje prirodne lepote, koristeći prirodne, nežne i čiste sastojke u svojim proizvodima. Proizvodi se u čistom ostrvskom okruženju, gde uzgaja voće i biljne sirovine za svoje preparate.
2008. je lansirao prvi skincare blog u Koreji i razvijao i unapređivao proizvode u saradnji sa ljudima koji ih koriste.
|
Axis-Y
Korejski brend Axis-Y je posebno poznat po svojim linijama za masnu i aknama sklonu kožu. Ovaj cruelty-free i vegan brend ima minimalistički pristup koji podrazumeva 6+1+1 formulacije: 6 biljnih ekstrakata + 1 aktivan sastojak + 1 patentirani sastojak. Nijedan Axis-Y proizvod ne sadrži parabene, mineralna ulja, veštačke boje, ni mirise. |
Anua
Anua veruje da iza lepe kože ne stoji samo dobra nega, već i uravnotežen i ispunjen život. Brend se fokusira na čiste, organske aktivne sastojke koji su efikasni, ali i bezbedni. Jednostavna pakovanja, koja se mogu reciklirati i proizvodi 100% napravljeni u Južnoj Koreji, karakteristika su brenda Anua.
|
Haruharu
Korejski “clean beauty” brend koji se fokusira na tradicionalne fermentisane sastojke i “super hranu”, inkorpora je u svoje proizvode, da bi koža dobila najbolje moguće prirodne sastojke.
HARU HARU na korejskom znači “svaki dan” i ima želju da bude vaš svakodnevni prijatelj i učini vašu kožu izuzetno lepom.
Ovaj brend karakteriše ekstrakt crnog pirinča, koji su dugo zvali “zabranjenim” u drevnoj Kini, jer je bio rezervisan za carsku porodicu i bogatu elitu, zbog mnoštva hranljivih sastojaka i visoke cene.
HARUHARU koristi i “Ultra Deep Technology”, poseban proces fermentacije sastojaka, koji omogućava bolju apsorpciju i maksimalan učinak.
|
G9Skin
G9SKIN je kozmetika nastala sa ciljem da kožu zaštiti od zagađenja spoljašnje sredine. Volimo njihov jednostavni dizajn i težnju ka prirodnim aktivnim sastojcima. U proizvode su utkani: ekstrakt lotosovog cveta, bršljana, origana, eukaluptusa i čia semena, koji štite kožu od štetnih supstanci. G9SKIN i čuveni brend Berrisom su pod okriljem kompanije Cosme Lab Co. Ltd. |
Etude House
ETUDE HOUSE, jedan od najpoznatijih korejskih brendova, osnovan je 1985. godine, a inspirisan je muzikom i Šopenovim etidama, po kojima je nazvan.
Jedan od prvih slogana brenda je "Sweet Imagination" ili slatko sanjarenje što u potpunosti oslikava brend u pastelnim tonovima bele čokolade i bombona.
Za 30 godina postojanja, kompanija je dobila mnoge nagrade, kako za dizajn ambalaže, doprinos ekonomiji zemlje, tako i za očuvanje prirode i retkih životinjskih vrsta. Brend ima oko 200 prodavnica u Koreji, koje izgledaju više kao palate malih princeza, nego kao parfimerije.
|
Elizavecca
ELIZAVECCA je korejski brend osnovan 1986. i postao je poznat širom sveta po malo drugačijem pristupu odabiru sirovina. Bum na tržištu napravio napravio je zbog upotrebe niskomolekularnog svinjskog kolagena koji se odlično apsorbuje. Osim toga, o svemu se vodi računa, simpatična su pakovanja, a mirisi i teksture vrlo prijatni.
|
A'pieu
Naziv brenda potiče od kombinacije engleskog "A" sa značenjem "prvi, najbolji" i francuske reči "pieu" što znači baza ili osnova. Brend A'pieu smatra da kozmetika treba da bude "čista", zbog čega svi njihovi proizvodi zadovoljavaju potrebe osetljive kože. Kozmetika u skladu sa najnovijim trendovima i povoljne cene, moto su ovog brenda. |