Dr.Ceuracle

Dr.Ceuracle

Dr.Ceraucle brend predstavlja spoj prirode i nauke, a osnovan je 2000. godine, od strane tri doktora Li, Ji i Ham. Naziv kompanije promenjen je 2019. godine iz LeeGeeHaam u Dr. Ceuracle zbog proširenja asortimana.
Novi naziv brenda je kombinacija reči "cosmoceutical" i "miracle" što ukazuje na efikasnost i medicinsku kozmetiku.
Dr. Ceraucle prirodna dermokozmetika je vrlo efikasna u tretiranju određenih stanja kože, što dokazuju brojna klinička testiranja. Moto Dr. Ceraucle brenda je "lepota je pametna", a simbol na proizvodima ovog brenda predstavlja znak procenta (%) i semena, koje označava početak novog života u prirodi.

Pogledaj proizvode

Beauty of Joseon

Beauty of Joseon

Beauty of Joseon je brend inspirisan ženama korejske dinastije Joseon koje su bile fokusirane na negu kože, umesto da nedostatke pokrivaju šminkom. Brend je okrenut prirodi i koristi znanja "hanbang" medicine, koja predstavlja tradicionalno korejsko lečenje biljem, da bi se postigao zdrav izgled kože i blistav ten.

Pogledaj proizvode

Isntree

Isntree

ISNTREE je brend koji se fokusira na očuvanje prirodne lepote, koristeći prirodne, nežne i čiste sastojke u svojim proizvodima. Proizvodi se u čistom ostrvskom okruženju, gde uzgaja voće i biljne sirovine za svoje preparate.
2008. je lansirao prvi skincare blog u Koreji i razvijao i unapređivao proizvode u saradnji sa ljudima koji ih koriste. 

Pogledaj proizvode

Axis-Y

Axis-Y

Korejski brend Axis-Y je posebno poznat po svojim linijama za masnu i aknama sklonu kožu. Ovaj cruelty-free i vegan brend ima minimalistički pristup koji podrazumeva 6+1+1 formulacije: 6 biljnih ekstrakata + 1 aktivan sastojak + 1 patentirani sastojak. Nijedan Axis-Y proizvod ne sadrži parabene, mineralna ulja, veštačke boje, ni mirise.

Pogledaj proizvode

Anua

Anua

Anua veruje da iza lepe kože ne stoji samo dobra nega, već i uravnotežen i ispunjen život. Brend se fokusira na čiste, organske aktivne sastojke koji su efikasni, ali i bezbedni. Jednostavna pakovanja, koja se mogu reciklirati i proizvodi 100% napravljeni u Južnoj Koreji, karakteristika su brenda Anua.

Pogledaj proizvode

Haruharu

Haruharu

Korejski “clean beauty” brend koji se fokusira na tradicionalne fermentisane sastojke i “super hranu”, inkorpora je u svoje proizvode, da bi koža dobila najbolje moguće prirodne sastojke. 
HARU HARU na korejskom znači “svaki dan” i ima želju da bude vaš svakodnevni prijatelj i učini vašu kožu izuzetno lepom.
Ovaj brend karakteriše ekstrakt crnog pirinča, koji su dugo zvali “zabranjenim” u drevnoj Kini, jer je bio rezervisan za carsku porodicu i bogatu elitu, zbog mnoštva hranljivih sastojaka i visoke cene.
HARUHARU koristi i “Ultra Deep Technology”, poseban proces fermentacije sastojaka, koji omogućava bolju apsorpciju i maksimalan učinak. 

Pogledaj proizvode

G9Skin

G9Skin

G9SKIN je kozmetika nastala sa ciljem da kožu zaštiti od zagađenja spoljašnje sredine. Volimo njihov jednostavni dizajn i težnju ka prirodnim aktivnim sastojcima. U proizvode su utkani: ekstrakt lotosovog cveta, bršljana, origana, eukaluptusa i čia semena, koji štite kožu od štetnih supstanci. G9SKIN i čuveni brend Berrisom su pod okriljem kompanije Cosme Lab Co. Ltd. 

Pogledaj proizvode

Etude House

Etude House

ETUDE HOUSE, jedan od najpoznatijih korejskih brendova, osnovan je 1985. godine, a inspirisan je muzikom i Šopenovim etidama, po kojima je nazvan.
Jedan od prvih slogana brenda je "Sweet Imagination" ili slatko sanjarenje što u potpunosti oslikava brend u pastelnim tonovima bele čokolade i bombona.
Za 30 godina postojanja, kompanija je dobila mnoge nagrade, kako za dizajn ambalaže, doprinos ekonomiji zemlje, tako i za očuvanje prirode i retkih životinjskih vrsta. Brend ima oko 200 prodavnica u Koreji, koje izgledaju više kao palate malih princeza, nego kao parfimerije.
 

Pogledaj proizvode

Elizavecca

Elizavecca

ELIZAVECCA je korejski brend osnovan 1986. i postao je poznat širom sveta po malo drugačijem pristupu odabiru sirovina. Bum na tržištu napravio napravio je zbog upotrebe niskomolekularnog svinjskog kolagena koji se odlično apsorbuje. Osim toga, o svemu se vodi računa, simpatična su pakovanja, a mirisi i teksture vrlo prijatni.
 

Pogledaj proizvode

A'pieu

A'pieu

Naziv brenda potiče od kombinacije engleskog "A" sa značenjem "prvi, najbolji" i francuske reči "pieu" što znači baza ili osnova. Brend A'pieu smatra da kozmetika treba da bude "čista", zbog čega svi njihovi proizvodi zadovoljavaju potrebe osetljive kože. Kozmetika u skladu sa najnovijim trendovima i povoljne cene, moto su ovog brenda.

Pogledaj proizvode