Upotreba:
Koristiti kao poslednji korak dnevne rutine 20 minuta pre izlaganja suncu. Naneti kremu ravnomerno na lice i vrat, obnoviti na svaka 2h ako je potrebno.
Upozorenja:
Prekomerno izlaganje suncu je ozbiljna pretnja vašem zdravlju. U slučaju namernog i trajnog izlaganja suncu, nanosite često i obilno kako biste održali zaštitu. Ne pruža 100% zaštitu od sunca. Izbegavajte područje oko očiju.
Tip/Nega kože:
Svi tipovi kože
Sastojci:
Water, Propanediol, Ethylhexyl Salicylate, Homosalate, Dibutyl Adipate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Methylene Bis-benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Polysilicone-15, Caprylyl Methicone, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, 1, 2-hexanediol, Pentylene Glycol, Acrylate/c10-30 Alkyl Acrylate, Glycerin, Polyglyceryl 3 Methylelucose Distearate, Behenyl Alcohol, Octadecane Vp/eicosene Copolymer, Lactic Acid Glycolic Acid Copolymer, Tromethamine, Decyl Glucoside Carbomer, Fragrance, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Stearoyl Glutamate, Ethylhexylglycerin, Polyacrylate Crosspolymer, Sodiump Olyacrylate, Sodium Hyaluronate, Xanthan Gum, Polyether 1, Caprylyl Glycol T-buty Alcohol, Guaiazulene Glyceryl Glucoside, Tocopherol, Beta Glucan Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Sodium Acetylated Hyaluronate
O Missha:
Jedan od osnovnih postulata planetarno popularnog korejskog Brenda Missha je kvalitet, a ne kvantitet proizvodnje. Autentičnost njihovih proizvoda zasniva se pre svega na viskokovalitetnom sastavu provereno najboljih supstanci koje su ovaj kozmetički brend vinule visoko u zvezdano nebo večne mladosti i negovane lepote. Najveći uspeh ovog brenda je u milionima zadovoljnih korisnika širom planete, ali i u visokorazvijenoj društvenoj odgovornosti promovisanja očuvanja prirode i njenih resursa, reciklaže, kao i davanja dela prihoda društveno odgovornim ciljevima. Ono što je takođe zanimljivo za Missha kompaniju koja svoje preparate prodaje od Kine, Severne Amerike, Hongkonga, Singapura do Australije je da vrlo obraćaju pažnju na želje i primedbe svojih korisnika kada planiraju da unapređuju već postojeće proizvode ili uvode nove. Verujemo da je to jedan od razloga njihove sve veće popularnosti.