Upotreba:
1. Nanesite umerenu količinu na čisto lice nakon čišćenja, uveče.
2. Masirajte sadržaj u kožu kružnim pokretima kako bi se bolje apsorbovao. Završite pritiskanjem dlanovima.
Moguće je da ćete osetiti blago peckanje prilikom nanošenja, koje bi trebalo da nestane nakon što se proizvod apsorbuje. Prekinite upotrebu ako se pojavi osećaj pečenja ili iritacija.
Tip/Nega kože:
Svi tipovi kože
Dehidrirana koža
UPOZORENJA:
Nemojte koristiti sa beauty uređajima koji greju ili emituju svetlost.
Nemojte koristiti nakon dermatoloških zahvata. Sačekajte najmanje 2 nedelje.
Uradite test na maloj površini kože ako imate osetljivu kožu.
Izbegavajte nanošenje na povređenu kožu, oči i usne.
Sastav:
Water, Glycerin, Butylene Glycol, Dipropylene Glycol, Niacinamide, Glycereth-26, 1,2-Hexanediol, Hydroxyethyl Urea, Panthenol, Trehalose, Betaine, Carbomer, Allantoin, C12-14 Alketh-12, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Tromethamine, Xanthan Gum, Hydroxyacetophenone, Adenosine, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Disodium EDTA, Silica, Melia Azadirachta Leaf Extract, Glyceryl Glucoside, PVM/MA Copolymer, Melia Azadirachta Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Phenyl Trimethicone, Coccinia Indica Fruit Extract, Polyglyceryl-10 Laurate, Polyglyceryl-10 Myristate, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, Hydrogenated Lecithin, Solanum Melongena (Eggplant) Fruit Extract, Ectoin, Ocimum Sanctum Leaf Extract, Centella Asiatica Extract, Corallina Officinalis Extract, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract, Glucose, Propolis Extract, Asiaticoside, Asiatic Acid, Madecassic Acid, Madecassoside, Decapeptide-40
O VT:
Korejski brend VT je impresivno evoluirao od brenda za oralnu higijenu do sveobuhvatne linije za negu lepote. Fascinantno je kako su zadržali fokus na prirodnim sastojcima i dermatološkim istraživanjima i proširili asortiman na proizvode za negu kože i šminku.
Brend je poznat po Reedle Shot serumima koji zahvaljujući VT mikro-iglicama i tehnologiji Cica Reedle™, omogućavaju da aktivni sastojci seruma prodru duboko u kožu i pruže optimalne rezultate.
Proizvodnja u Južnoj Koreji takođe doprinosi privlačnosti brenda, imajući u vidu reputaciju Koreje i izvrsnost u proizvodnji lekovitih proizvoda.